Sunday, March 20, 2011

@d@ ak0o kisah??

mulakan hari isnin dgn kegilaan..dah la bawa keta laju giler..even takot2 pun stil buat muka slumber..
well, aku mulakan xplorasi blog aku ni dgn summary sal idup aku skrg. lupakan post2 blog aku yg lama.. blog ni aku nk citerkn sal diri aku dlu dan kini.. byk yg berubah..ada pahit n ada mnisnya..masam pun kdg2 laa...
 
DULU : aku seorg pencinta lelaki..h0h0h0..remaja yg dasyat giler ni..msa kt sek sgt aktif..berpesatuan la, kelab la..xlupa juga sukan..aktif becinta xlupa gak..haa..aku dulu rmai peminat..wlaupun dlu sgt selekeh n h0d0h,tp rmai minat kot..myb sebab aku ni ~ mesra ~
tp hnya 1 pilihan hati aku..haha..yg tuu nnt aku citer...zaman remaja aku xlari dari 'cinta' n mslh..tp aku harungi sbgai gadis yg sgt tabah..periang n agak pendiam..aku xknal apa erti kecewa..yg aku tau..CINTA itu indah..
nnt aku citer semua ksah aku..hmpir semua la..hehe

SEKARANG : laa nie..aku da abis blaja..tgh prktikal kt sbuah syarikat pemaju perumahan..STDC.
Da 3 bulan..tggal sbulan je lg nk abis..xsbar aku nk grad..(report blum buat)..huhu...lama xjumpa kwn2 marketing aku..alangkah betnya kalo dpt ulang balik msa bsama dorg..ssh snang buat asgmen sama2..g claz.. ponteng claz smpai kna pggil g bilik lecturer(sir en0L)..huhu..tobat xlupa..tp kwn2 yg pling aku xlupa.. slain ilmu yg aku bw dri uum,aku jga bw knangan mereka bsama..tu jer bekalan aku msa tua nnt..sbb muda hnya skali..ak00 syg kwn2 aku..wlaupun ada yg da putus shbat (teettt)...tp dia tetap bkas rumate aku..hope dia maafkn aku..well,tu jer aku nk citer sal aku skrg..selebihnya aku citer kmudian..tungguuuu...

ok la..aku kt office sbnarnya nie..bos suruh wat surat..tp aku p melelong tulis blog...brani giler..bos dok depan je nie.. hua3..giler kobis..!!!
ape2 pun tgu blog aku seterusnya..byk giler aku nk citer..smpai xlarat korg nk baca..tp..
ADA AKU KISAH??!!

No comments:

Post a Comment

My Blog List