Wednesday, March 23, 2011

kErj@!!!

sejuk gila pagi nie...mana x nya smlm sharian ujan..da 4a ri asyik ujan ja..lama2 bnjir kot kedah ni. haha
suma staf bhgian mrketing rilek ja pg ni..keja suma da setel smlm.so arini enjoyy!!!..besa la,ari kamis..mud keja da kurang..bos aku lak dok dpan mata ja nie..tgh lyn on9..aku skodeng punya skodeng,dia layan...tuuuttttt.... hahaha..mcm2 bos nie..apa2 pun,lega xda keja sgt arini..

da pkul 11pg ni..menunggu time lunch..arini ada sorg MAMAT nk amik aku bw p lunch..yeyyy!!
baru knal jer..tp aku branikn diri utk kuar lunch dgn dia..well,better aku citer serba sdikit sal MAMAT nie..
MAMAT ni :
                  > nama dia H . Z..tetttt...
                  > umo 27tahun
                  > bekas student UTM
                  > bekas engineer
                  > sedang amik Master kat UUM
                  > org Kedah gak la...(dekat senang sikit)

dan yg penting dia pun mcm aku..dia pernah HEARTBREAK...smpai skrg single mcm aku...
aku rsa xslh aku nk kuar dgn dia sbb aku pun single.same asa he.niat aku juz nk berkwn. kalo ada jdoh kami aku xleh menolak..apa2 pun, kita tggu aku kuar dgn dia dlu..then baru aku citer sal pertemuan kami k..hehe

  okayy...berbalik kpd kerja aku..lg 2mggu ja lg..da nk abis prktikal aku.byk yg aku blajaq kt cni..sepjg aku kt company nie,byk yg aku blajaq..baru aku sdar susahknya kerja..bila kna buat apa yg bos suruh..msa kt uum suma ada pilhan..nk wat asgmen last minit pun xda hal..tp bila da keja, suma kna cpt2 siap..kalo x kna sound kaw2 punya..tp stakat ni xkena lg la..tp da rmai aku tgk kena..nsib aku baik sikit...huhu
hope suma akan kekal ok la..xmo la cacat lak result aku..
 lmbatnya msa berjalan..arini lapaq awai lak..haha...(gatai)

No comments:

Post a Comment

My Blog List